OS-framgångar ger Comviq-kunder fria samtal

Fyra guld, tre silver och ett brons innebär att våra nya kunder kommer kunna ringa en hel del. Vi följer med OS-sändningarna med skräckblandad förtjusning här i vårt fikarum säger Tele2/Comviqs marknadsdirektör Fredrik Berglund.

 
En samtalspott på 575 kronor motsvarar, vid samtal till en annan Comviq-kund eller någon i fasta nätet, drygt två timmars samtal under dagtid, eller nästan 24 timmars samtal under kvällstid. Samtalstiden är beräknad på att kunden tecknat ett s.k. Joker-abonnemang, Comviqs vanligaste abonnemangsform.
 
För ytterligare information kontakta:
 
Tele2 – NetCom Mediaservice (dygnet runt): Tel 08-56 26 46 26
 
Besök gärna vår hemsida: www.comviq.se
 
NetCom AB, som bildades 1993, är ett pan-europeiskt telekommunikationsföretag som verkar inom mobila GSM-tjänster, publik tele- och datakommunikation samt Internet under varumärkena Tele2, Tango, Comviq och Q-GSM. NetCom har över nio miljoner kunder i 18 länder.
 
NetCom driver även Datametrix, som är specialiserat på systemintegration, Optimal Telecom, 3C Communications samt Transac. I koncernen ingår även C3 som erbjuder förutbetalda telefonkort för fast telefoni, och Intellinet, en fast telefonitjänst med ”lägsta-pris-garanti”.
 
NetCom erbjuder kabelTV-tjänster i Sverige, Estland och Litauen under varumärkena Kabelvision, Tele2 och C-Gates. NetCom hälftenäger Internetportalen Everyday.com genom ett joint venture med Modern Times Group.
 
NetCom AB är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista under symbolerna NCOMA och NCOMB samt på Nasdaq under symbolen NECSB samt inom kort NECSA.